Portal szkoleniowy – wybierz szkolenie dla siebie

Skuteczna sprzedaż – szkolenia sprzedażowe

Skuteczna sprzedaż – szkolenia sprzedażowe

„Rozwój kompetencji sprzedażowych i doradczych”
„Za umiejętność postępowania z ludźmi zapłacę po stokroć więcej, niż za jakąkolwiek inną umiejętność” – Rockeleller

Cel szkolenia:

Zrozumienie zasad i kreowanie postaw aktywnego sprzedawcy i doradcy. Tworzenie profesjonalnego wizerunku aktywnego sprzedawcy – doradcy. Interaktywny trening aktywnej sprzedaży oraz ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów. Motywowanie partnerów do współpracy.
Dzięki szkoleniu będą Państwo mogli:
– podnieść swoją efektywność sprzedażową
– rozwinąć umiejętności wpływania na klienta
– świadomie planować proces sprzedaży w odniesieniu do postawionych celów
– osiągać cele biznesowe i budować relacje z klientami
– czerpać satysfakcję z pracy handlowca dzięki rozwinięciu własnych umiejętności interpersonalnych

Metoda: interaktywna metoda oparta na dyskusji moderowanej, scenkach, symulacjach, case study.

 

Program szkolenia:

Moduł I

Handlowiec z pasją

  1. Budowanie własnego wizerunku oraz wizerunku firmy –jak kreować atrakcyjną markę
  2. Handlowiec – ekspert i doradca klienta
  3. Sprzedaż a charakter – nawyki i umiejętności zwiększające efektywność handlowca
  4. Trening interpersonalny i intrapersonalny

Perswazyjna komunikacja w kontakcie z klientem

  • Komunikacja w kontakcie z klientem, rola pierwszego wrażenia
  • Bariery w komunikacji – jak eliminować i minimalizować ich wpływ na efekt sprzedaży
  • Najważniejsze reguły wywierania wpływu
  • Techniki dostrajania się do klienta – budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi
  • Komunikacja w rozmowach telefonicznych
  • Ćwiczenia

Moduł II

Zarządzanie procesem sprzedaży

  1. ZPC – zarządzanie przez cele- model efektywnego projektowania procesu sprzedaży
  2. Techniki i zasady wyznaczania celów
  3. Jak osiągać cele biznesowe i jednocześnie tworzyć dobre relacje
  4. Planowanie sprzedaży: wyznaczanie priorytetów, organizacja czasu, analiza historii klienta

Moduł III

Odkrywanie/uzgadnianie potrzeb klientów

  • Techniki sprzedaży – rola i rodzaje pytań w kontakcie z klientem
  • Aktywne słuchanie
  • Odkrywanie potrzeb klientów
  • Metoda Sokratesa – kreowanie potencjalnych potrzeb – jak wprowadzić do klienta nowy produkt
  • Metoda akuszerii – jak wzbudzić w kliencie nową potrzebę
  • Ćwiczenia i scenki symulacyjne

Moduł IV

Technika skutecznego i perswazyjnego przekonywania

  • Potrzeba-Cecha-Korzyść
  • Zamiana cech produktu na korzyści dla klienta
  • Skuteczna prezentacja sprzedażowa – jak dobierać i przedstawiać swoje argumenty
  • Ćwiczenia i scenki symulacyjne

Moduł V

Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić ?

  1. Dlaczego klienci są trudni ?
  2. Rodzaje trudnych klientów
  3. Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń
  4. Format Obchodzenia Zastrzeżeń
  5. Reklamacje uzasadnione i nieuzasadnione
  6. Ćwiczenia i scenki symulacyjne

 Moduł VI

Proaktywność w kontakcie z partnerem biznesowym

  1. Budowanie trwałych i pożądanych relacji
  2. Motywowanie, zachęcanie i wzbudzanie zainteresowania u klientów
  3. Model AIDA- jak nie stracić z oczu tego, co ważne dla klienta
  4. Przeciwdziałanie własnemu wypaleniu zawodowemu – zestaw najważniejszych technik
  5. Radzenie sobie ze stresem, negatywnymi emocjami, przełamywanie własnych ograniczeń
Skuteczna sprzedaż - szkolenia sprzedażowe
Views All Time
Skuteczna sprzedaż - szkolenia sprzedażowe
Views Today