Portal szkoleniowy – wybierz szkolenie dla siebie

Szkolenia Menadżerskie

Szkolenie umiejętności menadżerskich

Szkolenie umiejętności menadżerskich

Bez wątpienia sukces pracy całego zespołu w dużej mierze zależy od umiejętności i pomysłowości menadżera, który w wielu przypadkach jest w stanie wprowadzić w życie projekty, pozornie, skazane na porażkę. Dobry menadżer powinien posiadać nie tylko odpowiednią wiedzę teoretyczną, ale także informacje praktyczne. Bardzo pomocne  w zdobywaniu doświadczenia może się…

Leadership w oparciu o inteligencje emocjonalną

Leadership w oparciu o inteligencje emocjonalną

Obecnie szkolenia z zakresu leadership w opraciu o inteligencje emocjonalną stają się coraz bardziej popularne. Dzięki poznaniu zasad funkcjonowania mózgu, poznaniu podstawowych obszarów i kompetencji inteligencji emocjonalnej i dokonaniu oceny swoich umiejętności emocjonalnych będziecie mogli zmienić sposób myślenia i działania w projektach. Natomiast styl działania w dużym stopniu formuje się…

Budowanie autorytetu szefa- na czym polega i komu jest dedykowane?

Budowanie autorytetu szefa- na czym polega i komu jest dedykowane?

Budowanie autorytetu szefa to proces, który polega na tym, aby zespół pracowników podwładnych nie tylko miał świadomość zwierzchnictwa danej osoby nad sobą, ale także czuł przed nią odpowiedzialność za swoją pracę. Odpowiednio wypracowany autorytet szefa powoduje u pracowników określone zachowania, takie jak: szacunek, szczerość, traktowanie szefa w odpowiedni sposób.

Szkolenia Zarządzanie Zespołem

Szkolenia Zarządzanie Zespołem

Prezentujemy wykaz najlepszych firm szkoleniowych organizujących szkolenia z zarządzanie zespołem. Zarządzanie zespołem jest szkoleniem z działu szkoleń menadżerskich ma na celu nauczyć przyszłych liderów jak skutecznie kierować zespołem żeby osiągać efektywne wyniki w pracy. Na szkoleniu przyszły menadżer pozna metody i techniki motywowania swoich pracowników a także nauczy się delegować…

Umysł Lidera – zarządzanie i kierowanie ludźmi w praktyce

Umysł Lidera – zarządzanie i kierowanie ludźmi w praktyce

DWUDNIOWE WARSZTATY DLA MENEDŻERÓW I OSÓB PRZEWIDYWANYCH NA KIEROWNICZE STANOWISKA CELE WARSZTATÓW: 1. Wprowadzenie trwałych zmian dotyczących pracy nad sobą i korzystania na co dzień z poznanej wiedzy. 2. Zademonstrowanie praw skutecznego działania i osiągania sukcesów w każdej dziedzinie. 3. Dostarczenie rzetelnej, praktycznej wiedzy z zakresu psychologii kierowania ludźmi na…

Szkolenia menadżerskie – Umysł Lidera II

Szkolenia menadżerskie – Umysł Lidera II

Za umiejętność postępowania z ludźmi zapłacę po stokroć więcej, niż za jakąkolwiek inną umiejętność. (Rockefeller) Seminarium dedykowane menedżerom – uczestnikom warsztatu Umysł Lidera oraz wszystkim poszukującym nowych strategii działania w sytuacji kryzysu CELE WARSZTATÓW: 1. Analiza indywidualnych doświadczeń uczestników. 2. Rozwinięcie cech i kompetencji lidera w sytuacji zmian 3. Doskonalenie…

Pokonaj stres w pracy

Główna Idea: Jak zapanować nad własnymi negatywnymi emocjami? Jak skutecznie działać doświadczając stresu? Jak relaksować swoje ciało i umysł? Jak wykorzystać towarzyszący stres, by stał się naszym sprzymierzeńcem? Jak zadbać o poczucie zadowolenia osobistego i zawodowego? Odpowiedzi dostarczą Państwu dwa dni interaktywnego treningu „ oswajania” własnego stresu prowadzonego przez psychologa-…

Savoir-vivre, czyli sztuka zachwycenia klienta

Program szczegółowy szkolenia: Dzień 1 Koncepcja kultury narodowej – wprowadzenie   Kultura powierzchniowa: stroje, muzyka, kuchnia, architektura, maniery, zachowania, język, literatura Kultura głębinowa: nastawienie na jednostkę, grupę, stosunek do konwenansów, stosunek do czasu, wartości, obyczaje, religia, symbolika, znaczenie gestów, kolorów Dobre obyczaje na co dzień – pamiętaj o zasadzie wzajemności, uszanowania…

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Ogólna charakterystyka szkolenia: Szkolenie o charakterze wybitnie warsztatowym. W trakcie zajęć podchodzimy innowacyjnie do kwestii doskonalenia umiejętności występowania publicznego i prowadzenia prezentacji na forum. Ćwiczenia praktyczne rejestrowane są za pomocą kamery, a nagrany materiał prezentowany jest na forum i szczegółowo omawiany przez trenera (wraz z wytyczeniem indywidualnych obszarów do rozwoju).…

Negocjacje międzykulturowe- różnice w postrzeganiu relacji

Negocjacje międzykulturowe- różnice w postrzeganiu relacji

Główna Idea Negocjacje są powszechną formą uzyskiwania od innych tego, na czym nam zależy. Aby były skuteczne, wymagają stosownych przygotowań, rzeczowości, ambicji, stanowczości, świadomości własnych celów i pozytywnego nastawienia. Jeśli mają zapewnić długofalowe relacje z Drugą Stroną, wymagają też dobrej komunikacji, wzajemnego zaufania i poszanowania… Gdy dotyczą przedstawicieli różnych kultur,…

Dwa oblicza coachingu, czyli jak zmieniać i kreować umiejętności, a jak przekonania i postawy pracowników

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest zaprezentowanie dwóch różnych podejść do coachingu: – coaching biznesowy- kształcenie i rozwijanie umiejętności biznesowych, np. umiejętności handlowych, negocjacyjnych, w zakresie obsługi klienta itp. – coactive-coaching- forma life coachingu nastawionego na rozwój kompetencji osobistych, np. zmiany nawyków, równowagi między pracą a życiem osobistym,…

Budowanie ścieżek rozwoju

GRUPA DOCELOWA Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników działów personalnych oraz kierowników jednostek organizacyjnych, którzy są zainteresowani indywidualnym rozwojem swoich pracowników w organizacji.   CELE SZKOLENIA Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą: Umieli przygotować organizację do wdrożenia systemu zarządzania potencjałem pracowników Umieli budować system diagnozy pracowników z wysokim potencjałem Umieli…

Menedżer obcokrajowiec a polski pracownik, czyli skuteczna komunikacja międzykulturowa

Ogólna charakterystyka szkolenia: Skuteczna komunikacja międzykulturowa zdaje się być bardzo trudna, ale kilka prostych zasad niezwykle ją ułatwia. W trakcie zajęć podchodzimy całościowo do kwestii doskonalenia kompetencji międzykulturowych. W równej mierze skupiamy się na pogłębianiu wiedzy dotyczącej zjawisk i procesów występujących na styku kultur, jak i na rozwijaniu praktycznych umiejętnościach…

Czas kobiet, czyli co się zdarzyło w raju…

CELE KURSU: Przedstawienie roli i znaczenia kobiet we współczesnym społeczeństwie Wzmocnienie w uczestniczkach poczucia własnej wartości Przekazanie wiadomości na temat budowania w sobie pożądanych cech charakteru Wyzwolenie energii i motywacji do pracy Odpoczynek, relaks, nabranie nowych sił do pracy zawodowej Program poszczególnych sesji:  SESJA I: Wprowadzenie – Co się zdarzyło…